Motorcycle trips

Обиколка на България 2007 Трета част!

Вечерта в хотела беше много забавна. Влизаме в ресторанта, и се оказва, че ние сме единствените гости на огромният хотел. А персонала, беше яко алкохолизиран. Сядаме да вечеряме, порчваме си, и най-напред ни носят бирите. Обаче сервитьора (доста пиян) не можа да вземе всички бири на веднъж и решихе да изчакаме за наздравето. Момчето идва 2ри път, носи останалите бири, и точно се е обърнал с гръб към масата и ще тръгва и ние си казваме наздраве по между си и оня по инстинкт веднага се обръща и аха за малко да каже едно наздраве, ама се усети хахахаха.

По-късно пуснаха някакъв мач на национала по футбол, и Светльо остана да го гледа, а ние като хора които не гледат футбол се преместихме в стаята. И там, някакво радио набарахме не си спомням точно какво но се смяхме много.

Ето и гледката от прозореца. Все пак хотела се намира горе в планината, в местноста Карандила и от високо гледката винаги е супер.

(More)

Обиколка на България 2007 Втора част!

И така по това странно пътче, минавайки през тазни малко язовирчета, ВЕЦ-ове и други интересни места, стигнахме до Пазарджик. Разходихме се из града, и естествено седнахме да хапнем в една механичка на центъра на града. И сега като ви пиша за нея, се сещам че трябва да я добавя в раздела Food & Accommodation . Разходката в града ни хареса много, имаше много интересни хора и много красиви жени. С Каменчо си измислихме новият бизнес, но това за сега ще остане тайна :)

От там, вече наядени и разхдени се отправихме на север към Панагюрище и Стрелча. Плана за вечерта беше да спим на палатка. По картата си харесахме една река, която минава близо до Стрелча. Решихме, че това е мястото. Минахме първо през Панагюрище да напазарим за вечерта, пържоли, салатки, пииване и други такива :) и продължихме към мястото. По пътя видяхме интересна табела за някаква си могила и решихме да минем да я разгледаме. Оказа се, че могилата е изоставена, нямаше екскурзоводи, нямаше такси за влизане, и всъщност нищо не можеше да се види. Там се срещнахме с някакви мести хора от полето, които ни разказаха за кмета, че заедно с разни други хора разкопавали наред и така. Абе ясна ви е работата :) Могилата между другото от едната страна, в страни от официалния вход беше разкопана и имаше един огромен тунел който минаваше под нея.  А, ето я и нея.

(More)

Обиколка на България 2007 Първа част!

Минаха вече 2 одини, от како направихме тая обиколка. Все няма време да я разкажа. Сега реших да започна, пък ще видим до къде ще стигна :)

Лятото на 2007ма седнахме да правим планове за обиколка. Камен се чудеше дали да ходи на обиколка с неговите приятели, моторджиите, или да направи с нас нщо ново за него. И ние се чудехме към кого да се присъединим. Така, решихме, че ще направим заедно нещо. Бързо измислихме маршрута. Точките ги избрахме лесно - всеки казва къде иска да отиде, опитваме се да го комбинираме и готово. Е, повечето точки бяха свързани със стоте национални обекта, но тогава те бяха много на мода в компанията.

Ето го и маршута:

Варна - Троян - Черни осъм - Ловеч - Крушуна - Долна Митрополия - Тетевен - Дупница - Рилски манастир - Банско - хижа Вихрен - Юндола - яз. Белмекен - Стрелча - Копривщица - Калофер - Сливен - Бургас - Варна.

Около 2000 км, 9 нощувки :)

(More)

Варна - Иракли - Чудните скали 2007.

Една кратка разходка по скоро, отколкото обиколка. В началото на сезона, знаете как е, винаги имаш желание да караш колкото се може повече. Спомням си обаче, че бяхме на работа със Симето и нямаше как да се обикаля много много. А на мен ми се караше... Така и стана. Благодарение на мацкит, естествено, хаха... Един ден, както си бяхме на един покрив на Дружба, ми се обадиха, че заминавали за Иракли на палатка. Било е или петък или събота. Защото на другия ден трябваше да има наши хора на Чудните скали да катерят. На мен колко ми трябва - едно такова позваняване е достатъчно. Цял на работа си мислех, как да свършим по-бързо и да паля Бандита. Следобед като приключихме, се оправих за нула време и тръгнах. Ето и маршрута:

Варна - Иракли - Чудните скали - Варна. Общо около 260 км.